Burcuyyy Ben özele gidiyorum, ama perinatoloji uzmanları farklı oluyor ya, onun için kendi muayenehanesi olan bir perinatoloğa yönlendirildim. O da direkt verdi raporu ben sormadan, devlet mi özel mi istiyor bu raporu demedi. Hatta baktığı tüm görüntüleri cd olarak bize verdi, birkaç fotoğrafla beraber, genelde duyduğum kadarıyla da böyle yapıyorlar. Ama sizin içiniz rahat olsun, olumsuz bir şey çıkmamış, devletteki doktor bilmese de olur. Çok isterse devlette bir daha yaptırırsınız başka bir göz daha bakmış olur. İstemezseniz de yaptırmazsınız, zorunlu değil sonuçta.