Kızlar slm 38 haftalık olduk doktor heran gelebilir dedi normal doğum olucak.Canta hazırlamaya çalışıyorum ama en az ne koyabilirim evim hastanenin yani evden getrrler ekstra bisi olursa ilk gün için neler koyayım bide yün battaniye mi nohut battaniye mi koysam malum Izmır sıcak baya