Ben trendyoldan uygun fiyatli bi emzirme sutyeni aldim. Goguslerim buyudu ama kendi bedenimi aldim denemek icin tam oldu cok rahat bi tane daha almayi dusumuyorum. Bu sicaklarda atlet yerine sutyen daha mantikli bence. Suwen ve catherinesten gecelik,aldim ikisi de emzirme geceligi bir de onu dugmeli pijama bakiyorum