Kızlar doğurdum ,tık yok dedigim gecenin akşamı doğurdum,detaylı sonra yazicam burdan ,şuan başka bir derdim var ,emziremiyorum oğlum çok iştahlı ama göğüs uclarim feci yara oldu anlık çözüm krem tavsiyeniz varmı eczaneden kullanımı uygun iyi bir krem,oğlum ağlıyor gogsumu veriyom budefa ben agliyom😫