Busramd Türkiyede yaşamıyorum Almanyaya gelin geldim İstanbulda doğdum büyüdüm İstanbulda olsaydım kesinlikle bunu abartmıyorum canı gönülden söylüyorum Zeynep Kamilde doğum yapardım. Arkadaşımın idrar kesesi rahmine yapıştı buda çok nadir görülen birşeymiş takibi özel hastanesindeydi “Zeynep kamile git biz senin burda doğumunu yapamayız” demişler. Kızcağız 7 aylık takibini Zeynep kamile aldırdı şükürler olsun sağ salim hastaneden taburcu oldu tabii kanaması olsaydı özel hastanede yine sevk etceklerdi yine özele. Sonra cocugu doğurdu gelcek başa çekilecek ya yine gebe doğurduktan 2 ay sonra ve doktorlar doğum yaptıktan sonra birdaha asla gebe kalamaması gerektiğini söylemiş neyse yine ameliyat yaptılar sapasağlam ve doktorları süperrrrrrrrrrrr ilgili temiz………. Ablam var annemin umreden arkadaşı 13 yıl cocugu olmadı gitmediği özel doktorlar hastaneler Tüp bebek merkezleri kalmadı Veeeeeeeeeeee tek denemede ZEYNEP KAMİLDE kaldı hamile tabii nasip kısmet işi ama bazen kaderini kendi çiziyor insanın. Ve ben özel hastanelere verilen parayı boş görüyorum iki doğum yapcam diye milyarlar havada uçuşuyor kimse kusura bakmasına herkes milyonermi anlamadım 🥴o parayı özele yedirceğinize ayırın kenara cocugunuza harcayın ama eğer Zeynep kamile gitceksen arkadaşım tam kararı isabet