Kizçeler 28+3um 3-4gundur bebiş farklı farklı yerde toplanıyor kasılıyor kalıyorum bende davul gibi şişiyor bir yanım 10dk falan oule duruyor elimle yavaş yavaş seviyorum yer degistiriyo sonra az durup başka yerde toplanıyor benim gibi olan var mı acaba 10 haziranda gidicem doktora o zamana kadar beklesem mi ki diyorum bisey mi oluyor acaba ?