Damla23 benimde ilk gebeliğim doktorum suyum sınıra geldiği günden beri günlük takip ediyor sadece cuma cumartesi pazar evde kendi takibimi yapamamı istedi hareketlerine bakıyorum azalma vs var mı diye bol bol su tüketiyorum alttan muayene yaptı açılmam olduğu için yürüyüş yap dedi açılma olduğu için de normal Doğum oranın yüksek dedi bebek kakasını yapar deyip öyle göndermek ne kadar doğru nst ye baktın mı ben 3 gün boyunca hep girdim kalp atışı vs normal çıktı ki eğer o kadar ciddi azalma var ise normalde yatış verir bebeği ve seni riske atamaz