Bende 14 haftaligim bel ağrısından gece uykumdan kalkıyorum ve de aşırı derecede çok üşüyorum petege yapışıyorum koca karılar gibi üst üste giyiyorum geçen gün babaannemgilde sobanin yaninda battaniye sarılıp oturdum üşümek normal mi hemde bu derece üşümek hic ısınmıyorum ya da bana öyle geliyor