Ceydaaaaa Hayırlı ramazanlar güzel anneler ve anne adayları :) Hamilelikte hangi duâları, zikirleri çekmeliyiz? ☺️
_aysenur Ceydaaaaa Bol bol salavat çekebilirsiniz özellikle elinizi karnınıza koyarak, esmaül hüsna, yasin suresi, meryem suresi, yusuf suresi okuyabilirsiniz hatta gün içinde sesli açıp dinleyin dinletin yavrunuza birde hatim yapabilirseniz çok güzel olur
Kirpapatyasi Ceydaaaaa. 99 esmanin hepsi diyebilirim. Bir de aklima geldikce el musavvir esmasini cekiyorum. Yasin ,yusuf, enbiya ,insan sureleri de okunmali yani bende bunlari duydum ve yapmaya calisiyorum okuyamasam da dinliyorum
HGa Hamilelikte kuranı Kerim’de Meryem suresi Yasin ve Yusuf süresini dinlemek ve okumak çok iyi diye biliyorum. Allahın isimlerinden ya mübdi- ya musavvir-ya berr ve ya kuddüs çekilmesi çok faydalı diye okumuştum
NurDemet Günde 100 defa “ Sübhanallahi ve bihamdihi” nin çekelebileceğini biliyorum bunlara ilave, çok faziletli imiş bebek için
Deletedmom95 Aslında günlük okunacak sureler vs var. Bende bi kitap vardı ordan bakıyorum. Her anneye lazım kitabın ismi. Bulabilirsiniz her yerden almanızı tabsiye ederim.