kızlar merhabaa,nasılsınız? umarım herkesin her şeyi çooook yolundadır.
benim bu aralar en büyük sıkıntım (Allah daha büyük dert vermesin :) ) bebek arabası seçimi.
kayınpederim arabayı alacağını söyledi, chiccodan seçmemi istiyor ancak ben bu karantinadan dolayı evden çıkamıyorum ve hiç bir şey bakamıyorum. evim asansörsüz ve 4. katta hafiflik benim için çok ama çok önemli tahmin edebileceğiniz gibi. Chicco markalı arabalardan benim durumuma uygun yeni gelecek bebişim için ne önerirsiniz? gerçekten yardımlarınıza çok ihtiyacım var,internetten bakarak hiçbir şey anlayamıyorum :((