Gamzeliemreasel Kızlar 32 haftalık erken doğum yaptm bugün taburcu oldyk şükür 11.gunumiz ama oglum uyanmiyir emzirmem lazm uyanmiykt ne olur bilen yazsan ne yapmam lazm aç uyuyuyo
Gokcylan Gamzeliemreasel uyandırmak için ayağının altını çimcikle cnm canı yansın birazcık bütün arkadaşlarımın doktorları öyle yapmıştı bebeklerine uyansın diye
Betulaks Gamzeliemreasel başlarda oyle oluyor yada memede uyumaktan ememıyor bende 34.6 da doğum yaptım ben emzırırken eşim bebeğin ayaklarıyla oynuyordu hafıfce topuğunu sıkıyordu kulağıyla oynuyordu uyandırmaya calısıyorduk mama takvıyeside yapıyorduk cok şükür sarılık olmadı başlarda bu durum zor oluyor ama sonra normale donuyor cnm
nil_sugra Gamzeliemreasel ayağının altını çimdikle canım. Bebek sarılık oluyor sanırım. Üstünü soy merak etme hasta olmaz ve en az yarım saatte bir çimdikleyerek uyandır ve emzir. Sarılığı artarsa hastanede bunları yapacaklar zaten.
Semaaktas123 Gamzeliemreasel anne karnımda sanıyor daha kendini annesi ama muhakkak uyandır ve emzir kesin kesin
nil_sugra Gamzeliemreasel biberon deneme sakın. Hava sıcak zaten soy bebeği teninde hasta olmaz. Uyandır emzir zorla
Betulaks Gamzeliemreasel bende başta zorlandığım için phılıpsin anne gogusu gıbı başlıklısından almıştım onu kullanmaya başladıktan sonra gogusumu daha guclu emmeye başlamıştı bi müddet sağıp bıberonlada verebılırsınız cnm meme reddi şuana kadar yaşamadık 2 ay 6 gunluk:)
musti28 Gamzeliemreasel allah iyiliğini versin başlığı görünce korktum ☺️Burnunu sık kuzum canı yansın uyanır ağlayacak diye kıyamamazlık yapma ağlasın ciğerleri gelişir 😊
defnemilam ablamin kizida oyleydii hafif sarilik gecirmisti cenesine parmaklarimizla pit pit vuruoduk bir de ayaklarini cimdikliyorduk . bu sekilde 2 saatte 1 emzirerek bebek canlandi bi kac haftaya