annesininkelegi yani hamileliğin hiçbirzamanında tutma bence gebeliğinin başlarındasın sen şuan yediğin hafif ekşimiş bozulmuş bişey bile bebeğe büyük risk henüz çok çok erkenken yani . Birde ilk gebeliğinse herşeyi dikkat edeceksin ilk gebeliklerde düşük riski çok yüksek . Yediğine içtiğine oturmana kalkmana herşeyi dikkat et . O daha yeni yeni oluşuyor ve hayata yeni geliyor tutunuyor . Tutma bence ilerde tutarsın şimdiki tutmadığın orucu