Arinna Aysee34 Zeynep Harika bir isim. Kendi ismim olmasaydı kızıma koyardım🥰 Enerjisi özgüveni yüksektir
YagmurZ Biz de zeynep koyuyoruz cok klasik ve guzel bi isim :) piraye zeynep diye dusunmuatum ama simdi iki isim koymak konusunda kararsizim