Aysee34 Yarim_Kilo_Kiyma Çok güzel isimler Ece de hoş onu da düşünmüştüm bi ara😊 Kızlarımızın ismi hep zeynep ne güzel vazgeçemiyoruz bu isimden😁
Zeynep_441 Aysee34 Kendi ismin Zeynep .ismimi çok sevdiğimden İnşallah kızımın da ismini Zeynep Sare koyucaz🙆
GulcanYvz esenyamandaa bende Zeynep duru istiyorum eşim zeynep Hafsa istiyor ikna etmeye çalışıyorum bakalım 🤣🤭
Kozaannesi Aysee34 Benim bebeğimin de ismi Zeynep olacak inşallah🤗 Tek başına bence çok guzel. Üstelik anlamı da çok hoş,Babasının süsü 😇
Rabiasare Aysee34 benim kızımında adı zeynep ben yanına sare koydum çok tatlış oldu 😅3 yaşında kızım ama zeynepler çok yaramaz olur derler benim kızda öyle ☺️
Aysee34 Rabiasare Vala benimde eşimin de çocukluğu fenaymış Birimize çekicek illa ki hiç şansımız yok 😂😂😁
Gldn7 Aysee34 kızm olsaydı ismini zeynep koyıcaktı türküsüde vardı Zeynebim zeynebim diye. Öyle hosuma gidiyodu acıp dinlerdm cinsiyeti ögrendim oglum olacakmıs😝😂
melis_duru Aysee34 benim kızımın adı Duru. Ve Zeynep Duru da güzel oluyor, ama ben iki isim sevmiyorum, sadece Zeynep olsa fazlasıyla güzel 💜
mandalina Zeynep Ela ve Zeynep Duru arasında kalmıştım bende. Ela fonetik olarak daha uyumlu geldi. Zeynep Ela olacak inşallah benim bebeğimde 💞
Medas Ben de sadece Zeynep koyacağım inşallah. Babasının süsü demek.. babası koydu benim de çok hoşuma gitti. Zaten ikinci isim pek kullanılmıyor çocuk için meziyet tek isim en güzeli