Sukranbayrak26 Kızlar merhaba regl günüm hiç geçmez benim günü gününe olurum günüm 3 gün gecti ama test negatif sizce neden böyle psikolik mi acaba ümitlendiğim aylarda bile olmustum hasta bu ay tam aksine hiç ümitlenmedim :(
musti28 Sukranbayrak26 cnm geç döllenme falan olmuştur belki çıkmamıştır testte bi kaç gün daha bekle tekrar yap beklemek zor bilirim Allah gönlünüze göre versin inşallah
brnr09 Sukranbayrak26 erken gebelik testi değilse çıkmayabilir. Ben adetim 2-3 gün geçtikten sonra erken gebelik testinde öğrenmiştim silik bir çizgiyle
mlsmrtgl Sukranbayrak26 Canım belki geç döllenmedir . Biraz daha bekle regl olmazsan git kan ver . Ben kanda 7 ile öğrenmiştim evde test yapmıştım negatifti .
Deletedmom262 Sukranbayrak26 benimde o testlerde cikmamisti. Kanda cikti. Birkac gun sonra kan verin. Kesin sonuc
Caglanuroney Sukranbayrak26 bende 2 gün geçince erken gebelik testi yaptım canım kesin olsun diye ikinci çizgi hemen çıkmıştı insallah hamilesindir bikac gün daha bekle tekrar yap