Sarisoyezg canım ben ilk 17-18 arası hissettim ama sonra bir süre hiç hissetmedim 1 hafta falan 19. Haftada 1-2 defa pıt pıt hatta buraya da post açmıştım normal mi diye şuan tam 20+0 ım dün akşam sanki değişik birşey oldu karnımda bebekti sanırım hala anlayamıyorum diyebilirim🙈