Merhabalar , ilk bebeğime hamileyim şuan 36+3 teyiz. Oğlum son 2aydır olduğu haftasından iri olarak gelişiyor şuan 3100gr kadar . Doktorumuz iri bir bebek olduğu için 2hafta sonra kontrole çağırdı ve açılma olmadığı takdirde 1haziranda sezeryan olabilir dedi. Başından beri hiç sezeryan istemiyorum bu platformda okuduğum yazılardada 40haftaya kadar doğum bekleyenleri gördüm . Doktorumuz bebeğin 4kg’a ulaşması ihtimaline karşın riske atmayıp sezeryanı düşünebileceğimi söyledi ama ben en azından biraz daha beklemek istiyorum 38hafta karar için çok erken geliyor açılma veya sancı olacağınıda düşünmüyorum. Doktorum eğer 2hafta sonra 2cm kadar açılmam olursa normal doğum için suni sancı verebileceğinide söyledi buda bana hiç sıcak gelmiyor . Beklemek konusunda tavsiyelerinizi rica ediyorum 🙏🏻 Şimdiden teşekkürler 😊