Zehra333 Kızlar sanırım sonunda çatladı . 14. Ve 15. Günleri değerlendirdik bugün değerlendirmeye gerek varmı
Dlndmr Zehra333 bugünü de değerlendirmen lazım yarın boş bırak diğer günü tekrar değerlendir hayırlısı olsun inşallah tutar😘🤗🧚🏼♀️
Zehra333 Tugce1803 gün aşırı diyorlar ben bugün çatladı bugün kalsın yarın değerlendirsek demiştim ama dün gece değerlendirdik daha sağlıklı diyorlar bilemedim
Meerryy Zehra333 yumurtlama haftası boşluk yapmayın diyorlar ama çünkü ihtimal oranı diğer haftalara göre yüksek. Benim de çatlama oldu. Bugün de değerlendirip p tesi den itibaren 2 güne bir değerlendircez çatlama cuma oldu
Cerenavc Zehra333 😀 doktor 1 gün dinlenme öneriyor ama yenilenmesi açısından bu ay olmazsa öbür aya öyle yaparsın :)