Herkese selam güzel annişler. Her gece burada uyumadan bütün doğum hikayelerini okuyup kendimde güç bulurdum. Çok şükür yazmak bana da nasip oldu. Tam 37. Haftamda doktor kontrolüne gittiğimizde nst değerlerimi beğenmemişti doktorumuz. Bebek hareketleri azalmıştı. Suyum azalmıştı. Kordonundan bir yerine baskı yapıyormuş ve kordonunda kan pıhtıları görmüştük. Ayrıca plasentada kireçlenme başlamıştı. Doktorum kan sulandırıcı iğne verdi ve iki gün sonra tekrar gelmemizi istedi. İki gün sonra gittiğimizde her şey aynı değişen bir şey olmamıştı. Bence alalım ben riskli görüyorum dedi doktorum. Ben neye uğradığımı şaşırdım. Ailem şehir dışında. Yanıma geleceklerdi daha doğuma var diye gelmemişlerdi. Ne yapacaktım ağlamaya başladım. Ne zaman alacaksınız diyorum akşam üstü alalım demez mii😱😱 Kendimi sakinleştirmeye çalıştım bir anda bir güç geldi bana tamam dedim. Hemen yatışımı yaptılar. Kan testleri vs. Öğleden sonra saat 15.30 da ameliyathaneye alındım. Epidural yapıldı. Veee aldılar miniğimi. O ilk gördüğüm an inanılmazdı. Her şeye bedeldi. Çok şükür her şey yolundaydı sağlıklıydı. 3140 gr 49 cm doğdu güzel kızım🥰 meğerse kordonu çok kısaymış. Ameliyatıma giren diğer doktor sen zaten zor doğururmuşsun rahmin çok yukarıda dedi. Her şeyde vardır bir hayır🤷🏻♀️ Şimdi sağlıkla evimizdeyiz çok şükür 11 gün geçmiş bile🌸 sorularınız var ise cevaplayabilirim. Bütün annişlere sağlıklı doğumlar dilerim🥰🥰