Kızlar 35+3 haftalık hamileyim dün doktor kontrolünde ağrılar çıktı ilk doğumum sezeryan olduğu için doktor erken alabilirim dedi.Nst de sürekli sancı çıkarsa normal doğumun başlamaması için alacağını söyledi.Bu haftalarda doğum yapan varmı?Erken olduğu için biraz korkuyorum.Deneyimlerinizi tecrübelerinizi paylaşmanızı rica ediyorum🙏