minikos 13. Haftamdayım 58den 52 kiloya kadar düştüm.. geçen hafta 2li taramada doktoruma söyledim hiç bişey yiyemiyorum kilo verdim diye bana “yememekten değil çok yemekten kork bütün değerlerin normal” dedi.. bundan sonra ayda sadece 1 kilo almam gerektiğini söyledi.. iki canlı diye yemeyi abartmayın lütfen 14 gramlık bebeğin vücudunuzdan ne kadar besin çekmesi gerekebilir ki😊 ben bol bol yeşil elma ve kivi yedim hem vitamin oldu hemde mide bulantımı bastırdı.. yemek için zorladığım günler hariç hiç kusmam olmadı o yüzden zorlamayı kestim daha mutluyum şimdi 🥰