ozlmnhl sermin hanim yillar once arkadasimin annesinin rahmini almis bosu bosuna, sonra baska doktor rahatsizliginiz onla alakali degildi ki neden rahminiz alindi falan demis. onu duyunca ben cekimser kaldim, caglar beyi tercih ettim. valla 34. haftam, gayet de memnunum suana kadar.
bi kere devlet hastanesine gitme hatasinda bulundum sadece, cenap diye bi doktor vardi. allah kimseyi ona dusurmesin.