zynb_ozkn cagla24 acaba hamile kalmaya yardımcı oluuor mu ben bebek gelişimi için faydalı diye duydum
AbrahamH zynb_ozkn Ben normal kilo almıştım. Zaten ilk 3 ay. Sonra demir için sidefer ve dvitamini olarak dlux sprey kullanmıştım
alkilic zynb_ozkn folbiol ile başladım ilk gittiğim doktor dozunun çok yüksek olduğunu söyledi diofol verdi 1 ay kullandım doktor değiştirince şimdiki doktorum da regenesis max diye bi takviye verdi yeni çıkmış sanırım
yumukeller zynb_ozkn ilk 3ay diofol. Onu kullanırken çok rahattım ama sonra decavite gectim. Decavit biraz ağır gelmişti ve kabızlık yapıyor ama doktor o olsun deyince mecbur kullanıyorum 😊