Bende normal istiyorum ama sezeryana da karşı değilim, doktorum nası yönlendirirse onu yapıcam önemli olan bebeğimin ve benim sağlıklı olmamız. Arkadaşım 38e kadar normal doğum diye bekledi bi baktılar kordon dolanmış hemen sezeryana aldılar. Yani en hayırlısı hangisiyse o nasip olsun bence. Ama benim de bildiğim devlet sezeryan oranlarını azaltmak istediği için doktorlar gerekmedikce sezeryan yapamıyolar keyfi yapmları durumunda soruşturma fln geçiriyolar diye duymuştum