Merhaba arkadaşlar 32 haftalık hamileyim.doguma az kaldi nasipse bir kızımız olacak ama hala ismine karar veremedik iki isim koymayı planlıyoruz ilk ismi asli olacak asli isminin yanına yakışacak anlamı güzel bir isim.ariyoruz yardımcı olabilirseniz çok sevinirim bu arada bit oğlum var adı emir