AnneCeren Evet, bebeklerin üşüdüğünü el ayak ve burnuna bakarak anlayamazmışız, şimdi aklıma geldi hapşurması bile üşüdüğü anlamına gelmezmiş, ense, göğüs ve sırtı sıcak ise bebek üşümüyordur diye öğrettiler. Bebekler soğuktan değil, ani sıcak soğuk değişiminden, çevredeki hasta kişilerin onları öpmesinden, ellerini yıkamadan dokunan insanlardan hasta olurlarmış. Anne sütü de bir çok hastalıktan koruyormuş, bir de mikroplar soğukta üremezmiş. Dikkat edersen steril alanlar maximum 19 derecedir. Bunu da eğitimdeki bebek doktoru söyledi.