Umitmerve27 Kızlar herkese merhaba 28 haftalık gebeyim ilk hamileligim ister istemez korku oluyor yenimahalle devlet hastanesinde dogum yapan var mı ilgi ve alakaları nasıl dogum süreci nasıl ilerliyor bilgi verebilecek olan varsa şimdiden teşekkürler
Meriwa Umitmerve27 canm ben şehir hast gidiyorum cok memnunum necati hocaya gidiyorum hastanede temiz doktorumdan da memnunum odaları 2 veya tek kişilik sancı odaları da tek kişilik gitmek istersen aklında olsun yenimahalleyi bilmiyorum cnm
Gamzeburkan Umitmerve27 benim bi akrabam doğum yapmıştı çok memnun kaldı. Fakat ilk doğumları genelde sevk ediyorlarmış yaptırmıyorlarmış diye duydum. Bende yemimahallede başlayıp şehir hastanesinde devam ediyorum tavsiye ederim.
Umitmerve27 Meriwa fiyat hakkında bilgin var mı canım normal ve sezeryan dogumda ücret aralıkları nasıl
Elmaveannesi Meriwa selam bende sehir hastanesine gitmek istiyorum ama bi turlu randevu bulamadim ya en erken 29 mayıs dediler :(
Elmaveannesi Gamzeburkan sehir hastanesinde hangi doktora gidiyosunuz acaba memnun musunuz ilgiden? Hastane temiz mi guvenilir mi ?
Meriwa Elmaveannesi hastaneyi ara canm da suan sabah 7 bucukda gidersen alıyolardı muayeneye eksik bilgi vermiş olmıyım bide e devlet üzerinden mhrs den alıyorum biri iptal edince hemen msj geliyo kolay oluyo dene bakalım
Sinem053232 Elmaveannesi banada 28ine verdiler bende ilk defa gideceğim çok övüyorlar eğer haftanız çok küçük değilse bir iki haftadan birşey olmaz 29 una aliverin
Gamzeburkan Elmaveannesi her zaman aynı doktora muayene olmak imkansız gibi bişey. Devlet hastanesi olduğu için genelde ayrı ayrı doktorlara denk geliyor ama ben muayene olduğum doktorlarda bi sorun yasamadım gayet nazik tatlı dille ilgileniyorlar. Temizlik açısından gayet temiz bi hastane. Doğum yapan akrabalarım var memnun kaldılar. Tabi beklentide önemli sonuçta devlet hastanesi deneyebilirsniz en azından.
Meriwa Hulyaserkan necati hançerlioğulları ama cok zor sıra bulunuyor asistan bakmıyo her hastasıyla kendi ilgileniyor ben ve benim gibi %90 ı memnun hastalarının beypazarından bile gelen vardı sırf onun adını duyup öyle diyim sana
Elmaveannesi Sinem053232 20sine yildirim beyazit egitim araştırmaya gidicem 9 haftaligim daha ondan sonra insallah sehir hastanesine devam ederim
Meriwa Cngul şuan vermiyodur virüsden dolayı zaten 4-5 poliklinik çalışıyor kim denk geldiyse ona muayene oldum ama düzelince alınır cnm
Meriwa Hulyaserkan şuan randevu vermiyor direk hast giidp muayene olunuyor ama virüsden dolayı kim denk gelirde o bakıyo canm hangi gün hangi doktor olduğunuda bilmiyosun yani şansına artık düzelince takip edersin
Meriwa Hulyaserkan merak etme bana da denk gelmiyo 😄 ya bu dönemde onları da mazur görücez hoşgörüyle geçiricez bu süreci takılmadım ben doktor baktı etti he tamam bişey yok iyi bunları kullan dedi geçti 😄 ama öbür doktoru yakalarsan iyi