Angelada cok haklısın ama kalbinde surekli atıyor ya ondan surekli hissetmissindir. Simdi bile elini koysan hissedersin. Bebeğine ağlamanın zararı olmaz ama tabi ki stresten sinirden uzak durmak laizm bir kere hemen etkilemez ama 9 ayın 9u sınırlı stresli geçerse cocuk 99% etkilenir. Cunku bebeklerin duygu gelişimi daha anne karnında gelişiyor ve anne mutlu/oldugunda bebeginde mutlu/mutsuz olduğu ispatlanmış. Ama söyle birsey daha okumuştum araştırma yaparken. Ağlamak (dozunu kacirmadan) bedeni rahatlattığı icin bi tur hücreleri adını unuttum şimdi yok ediyormuş. Ama sinirden stresten surekli ağlamak bi yerden sonra iyi olmayabilir ama sen 13 haftalık hamilesin o yüzden kaygılanma. Babanada acil şifalar diliyorum kuzum