Kızlar malumunuz havalar çok sıcak birden bire ısınmaya başladı ve biz çook sıcak bir şehirde yaşayınca cidden çekilmez oluyor bir de ben aşırı aşırı terleyenlerdenim. Gündüz klimayı açıyorum ama gece yatak odasında ayağımızın ucuna vantilatör koyuyoruz sabaha kadar o çalışıyor. Çok çok özür dilerim bide ben atlet ve iç çamaşırla yatıyorum sıcaktan. Vantilatör karnıma bacaklarıma falan vuruyor acaba zarar verir mi bebeğe. Bir arkadaşım vantilatör bebeği üşütür dedi korktum. Sizler ne diyorsunuz?? Şimdiden teşekkürler 🌸🌸🌸