Hduygu 34 haftalık hamileyim her gün yarım kilo veriyorum. İki gün önce 55 kiloydum bugün 53e düşmüşüm. Ne yesem bilmiyorum. Bu aralar bişey yiyesimde yok açıkcası. Bebeğe bi zararı olur mu bu durumun?
aLmisMomS Hduygu bende öyleyim canım 700-800 gram verdim hafta hafta şuan 34+2 yiz dün kontrolüm vardı bebek almış kilo 🙂🤲🏻 Çok şükür bir sıkıntı olmadı. Ama ben yemek yiyemiyorum sadece zorla muz süt ceviz badem yiyorum ki en azından bebiş alsın diye
Betuloz Bende öyleyim 25 haftalığım iştahım yok pek bende veriyorum ama sizin kadar zayıf değilim ben
aLmisMomS Hduygu önemli olsn senin değil bebeğin kilosu eğer kilosu ve sağlığı yerindeyse hiç sıkma canını 🙂