tugce0606 muhtemelen ama ben pandemiden dolayı 17.haftadan itibaren çalışmadım evdeydim 17.haftaya kadar hiç kilo almadım sonra bi ayda 59 u gördüm hersabah işe giderken baştan savma kahvaltı yapardım evde olunca kendimede olsa mükellef kahvaltı hzırladım işyerin öglen sadece corba icerken evde baya yemek yedim ondan oldu heralde 😬🤭