Wonderanne tugce0606 kız ne istiyon daha ben 4 aylıkken öyleydim 30 olduk 35 gibi duruyoruz😅 insaAllsh doğumdan sonra kalmaz
_mucizem_ tugce0606 https://imgyukle.com/i/r7mD1P https://imgyukle.com/i/r7mpaN bi anda bu kadar oldu 😂 patlamaya hazır 💣 gibi 😂
CgdmZtrk _mucizem_ burda erkeklerde var. Böyle bi foto atmanız normal mi sizce? Karnınızdaki bebek bile utanır haya eder. Yazık..
_mucizem_ tugce0606 teşekkür ederim canım 🥰 valla artık taşıyamıyor gibi hissediyorum 😂 daha önümde 7 8 hafta var 🤷🏻♀️
ruveyda98 tugce0606 bence karnın şu an geyet iyi çok büyüyünce taşıması da zor 🤭 beş aylıkken hastenedeki hemşire yedi aylık sanmıştı beni
CgdmZtrk tugce0606 göbek yokki gayet normal ama yırtıkların mı var? Eğer onlar yırtıksa büyümemesi daha iyi olur evet.
tugce0606 CgdmZtrk karnımda yırtık oluştu evet kuzum alt tarafta kasık yerlerinde. Ama ordaki görünen kırmızı çizgi taytin lastiğini çok sıkmisim🤦🏻♀️🤣
Neslyyy tugce0606 kız bebeklerde karın daha yaygın olyor canm benm erkek top gibi var yok belli değil 😀