Gunsss Merhabalar kızlar, 19+3 teyim bu sabah sağ kasık ağrısı ile uyandım. Hala da devam ediyor. Doktorum evde yürü gaz olabilir dedi. Sizlerde böyle bir durum yaşayan var mı? Şimdiden teşekkürler 🙏
incikinannesi Gunsss Bende 19+5 im canım dün akşamdan beri benimde sol kasığım da ağrı var dün temizlik yaptım zorlandım galiba bilemiyorum bugün yatıyorum
Cansummm Gunsss benim de tam bugün 20+0 benim de bazen kasıklarıma inceden sızı giriyor geçiyor. Evet yürüyüş iyi gelebiliyor kendini yormadan yürümeyi dene istersen