sosevinc Son adet tarihime göre 7+1 günlük hamileyim. Kalp atışını henüz duyamadım. Bu arada hiç bir belirtimyok. Midem bulanmıyor, aşermiyorum. Normalmidir bebeğim iyimidir endişeliyim.
Meriwa sosevinc normal cnm aşerme hemen olmaz öyle doktora gidince de anca cıkar gec döllenme olduysa 1 haftaya kalp atışını duyarsın
Aygul01 sosevinc daha cok erken bunlar icin 😂 aserme hemen oyle olmaz mide bulantısıda 8 haftadan sonra başlar. Ama mide bulanacak diye birsey yok. Bazilerinde hiç bulanmıyor
26_26_26ggg sosevinc benimde tam 7 haftamın içinde duyulmuştu kalp atışı hiç bir belirtim yoktu sadece vücut ısım çoktu ondan şüphelenip test yapmıştım öylelikle hamile olduğumu anlamıştım mide yanması oldu bende bulantı vs hiç olmadı yani iyi ki de olmadı kişiden kişiye değişiyormuş zaten yani bi bakıma bulantının olmaması çok daha iyi :)
Desire sosevinc usg de kese içinde bebek göründü mu arkadaşım? Regle göre değil de usg ye göre haftan geridedir benim de öyle normalde 6+5, usg ye göre 5+5
sosevinc Desire yok görünmedi. Adet tarihine göre 6+4 te gittim ama doktor 6+0 dedi bebek küçük görünmeyebilir dedi
ayazmoms41 sosevinc küçük daha bebişin duymamış olman normal haftaya duyacaksındır. Ben 13. Haftamdayım öyle aşerme mide bulantım hiç olmadı kasık ağrım dışında. Korkma bebişi de tedirgin etme canım
Desire sosevinc benim de 5+5 ’te bebek görünmüyor dedi, kanama alanım var bi de kesenin yanında doktor bütün olumsuz olasılıkları saydı Sağ olsun ben de cok tedirginim yarın başka bir doktora gideceğim inşallah bebek görünür ikimizin de dua ile ..
Eylem01 sosevinc bende öyleydim korkma sorun yoktur. Geç döllenmedir . Ama bi hafta dobra git doktora kalp sesini duymak için.
Gulanelis sosevinc Hepsi normal 1 hafta daha bekle doktora git canım inşallah kalp atışını duyarsınız o zaman.
Ttugbatrn Bende doktora gideceğim ama korkuyorum vajinal muayene ediyorlar diyor bi arkadaş 8 haftaya kadar şart mı bu yani arkadaşlar nolur bilgi verin doktora gitmeye korkar oldum
62fatma Ttugbatrn Ben gitmedim kanamam da olmadı ilk muayenimi 8 haftalıkken gidecektim randevum iptal ettiler şimdi 9 haftalikken olursa gideceğim bulantı harici bir şikayetim yok. Kanaman olursa kaç haftalık olursa olsun git yoksa 8 haftayı bekle
Mina00 Ttugbatrn eğer 8.haftada da duyulmazsa vajinal muayene ediyor ama korkulacak bişey değil insan korkuyor duyunca bu muayeneyi ama herşey bebeklerimiz için sadece bir cihazla bakılıyor doktor kendi bakmıyor yani
Ttugbatrn 62fatma benimde herhangi bi şikayetm yok aslında beklemek istiyorum ama kan değerlerinde artış olması gerekiyormus bekleme git diyorlar bu seferde şaşırdım napcağımı inanın geçen hafta öğrendim bebegimi betam 328 cıktı iki haftalık hamilesin dediler ama son adet tarihine göre de 5 haftalık hesaplıyor hiçbirşey anlamadım napcağımı bilmiyorum inanın boş gebelik dş gebelik böyle şeyleri de yaşamak istemiyorum
Seher87 6+0 da gittim boş kese göründü 7+2 de gittim kalp atışını duydum..ve 5 gün geç döllenme benmki.. içini ferah tut..
62fatma Ttugbatrn benim adetim 1 gün geçti 90 çıkmıştı sağlık ocağına gittik sonra 8 haftalikken bulantıdan acile gittik baktı bthcgye dedi çok yükseldiği için ölçulememiş dedi. Uzman doktora gitmeyince her lavaboya gidince kan görecem diye endişe ediyorum ama şükür bsy yok. Kalp atışını duymak için bence 7 ve 8 haftalar uygun. Ben bu hafta randevum iptal olmazsa gideceğim. 8+6günlük oldum