annesininkelegi Merhabalar ilk muayenemi almak için kese görünme zamanında gitmek istiyorum da daha net öğrenebilmek için sizlerin ne zman görüldü
Fts2020 annesininkelegi ben gittigimde 5 haftalıkmış cok şükür görmüştük 6. Haftada kalp atışı duyduk şimdi oğluşumu bekliyorum dogumuma az kaldı inş🥰
MinnakLiva annesininkelegi 4+4 iken göründü bizde nereye yerleştiğide önemli bide ultrasonun kalitesi
Umudum55 Ben de dört bucuk haftalikken gördüm keseyi ama daha bebisi göremedik 5 bucuk haftalik oldu bakalim nasip
Tatlisannedilekk annesininkelegi kişiden kişiye göre değişir cnm, ben 6+0da keseyi gördüm 6+4de kalp atışlarını duydum
Fts2020 annesininkelegi amin canm teşkr ederim seninde bebişin saglkla gelsin kolay bir hamileliğn olsun inşallah 🤲🥰
Caglanuroney annesininkelegi bende 6 haftalikken vajinal ultrasonla göründü canım 8. haftada karnımdan bebeği gördük
Yaseminnnnnnn annesininkelegi dört haftada kese göründü ama kalp atışını beklemen gerekiyor sonra onuda 6 bucuk haftada gördük o iki hafta geçmek bilmemisti boş gebelik korkusu oluyor cunku:)