Kızlar 21+5 haftalık hamileyim. Bebeğimin cinsiyeti erkek artık hissediyorum hareketlerini genelde sol tarafta duruyor. Hatta arada sol tarafım sağa göre daha şişik duruyor ama düzeliyor sonra. Bazen eğildiğim de yattığım yerden kalkarken bazen de otururken sol kasığıma yumurtalıklarıma o an hafif bi ağrı oluyor. Bastırıyor mu bilmiyorum ama nedenini bilen ver mi bu tarz bir şey yaşayan var mı ?