BusraDevlet83 Seedaaff Aynen. Şekerimi ölçüyorum. Duruma göre birkaç saat sonra yiyorum ama çok az tadımlık. ! .
Mom_98 Edanurdg 33. Haftamdayım sizin değerlerinizden dolayı mı 38 de alalım dedi kadın doğumcuya gösteriyor musunuz değerlerinizi ?
Edanurdg Mom_98 yok göstermedim değerlerimi ama anlattım genelde sabahları yüksek öğle akşam iyi arada çıkıyr diye ama genel olarak son zamanlarda hormonlardan dolayı daha çok etkilermiş bebeği ondan dolayı dedi bana
Sumeyra-95 Adsmyr Bende sizin gibi düşünüyorum aslında ama doktor çok sert bi şekilde yapılması gerektiğini vurguluyor 50 mg yüklemede 173 çıktı tekrar istemiyorum ama korkuyorum da
Adsmyr Sumeyra-95 sizin daha da yüksekmiş ben yaptrdığımda son zamanlardı randevu almıştım yaptrcaktm aslında ama randevumu iptal ettiler yaptramadım kaldı
Mom_98 Edanurdg benim kadın doğumcum da soruyor tokluk 140 geçmemesi gerek diyor ben de bazen 160 görüyorum vs dedim yani son haftalar daha tehlikeli olabiliyor dediniz ne gibi bi tehlike oluyor Allah korusun sağlıkla kucağımıza alalım 🤲🏻🤲🏻
RuzgarsMommy Canını tatli isteyince 1 bardak süt yada bi kase yogurt yiyin geçiyor Bi süre dikkat edelim Benim de 155 cikti tokluk :/ bi yiyorum bi yemiyorum
Edanurdg Mom_98 yani bu kilo su artışları vs her zaman olan tehditlerin son haftalarda daha çok riski oluyormuş banada 140 geçmesin diyor ama elimde değil ki sabah şekerim hep tavannn 🥺
gulbahar88 Cemre-1993 sütlaç şekeri fırlatıyor içinde pirinç olmasından dolayı. Denedim gördüm. Aman uzak durun
Edanurdg Seedaaff eczanelerde satılıyor canım ama hepsi doğru ölçüm yapmıyor dahiliye ya da endokrin doktorun doğrulama isteyecektir cihaz için
Seedaaff Edanurdg 27 sinde dahiliyeye gidicem inşallah sence banada al derler mi sonuçlarım hep sınırda yüksekti çünkü
inciiim Seedaaff çok hızlı geçiyor zaman ben hiçbir şey anlamadım daha minicikti doğuma 56 gün kalmış 😁
Edanurdg Seedaaff sınırdaysa al der zaten almalısın canım kontrol etmeden senin de için rahat etmez hem yaptığın diyetle ölçümlerine bakmak isteyecektir dahiliye doktoru
Seedaaff inciiim benim doğuma 99 gün kaldı 2 li rakamlara düştük artık herkes bu saatten sonra daha hızlı geçiyor diyor ama bakalım 😀