Dmlyldz Ben makul başlamayı düşünüyorum. Allahım izniyle herşeyi aldık sadece deterjan şampuan sabun ıslak mendil ve pamuğumuz kaldı. Ha bir de bez. Şampuan va yağ için dalın alacağım. Bez ve ıslak mendil için sleepy düşündüm. Deterjan olarak da hacı şakır alicam. Pamuk farketmez bence. Sonradan değiştirince sorun yaratabilir. Yeğenimin vücudu isilik olmuştu bebekken. Doktor ütü yapıyor musunuz dedi, önce yapıp sonra bırakmıştık. O yüzden olurmuş. Nasıl alışırsa öyle gider yani. Kötü zamanları da düşünmek lazım. Bütçemizden eger aylik para artarsa, hesap açıp yatırmayı düşünüyorum kızım için. 50 100 farketmez, hatta 10 20 bile farketmez. Ama denemek için az alacağım işte. Normalde bepanthol kullanacağım ama mesela pişik olacak gibi olursa sudocrem öyle düşündüm