Merhaba kızlar.. bu gebeligimden önce bir düşük yaşadım bebek gelişmedi ve vücut kanamayla sonlandırdı..şu an 16 haftalık hamileyim ve hamileliğimin başından beri kanama korkum var her an tetikteyim sürekli kontrol ediyorum.. malum kanamasiz gebelik yaşayanlar artık çok nadir🙄 bunları duydukça daha da korkuyorum.. var mı acaba hamileliği kanamasiz geçen ve bu korku nasıl atlatılır 🙄