Kizlar benim karaciger emzinlerim yuksek cikmisti ilk haftalarda doktora gittigimde yeniden kan ver dedi verdim sonuca bakti bisey olmaz yaglidan uzak dur dedi sonra arastirdimki baya ciddi sorunlara yol acabiliyormus bu sorun 29 haftalik olduk suan cokmu gec kaldim doktor oyle dedigi icinde fazla onemsememistim basina karacigerinden dolayi hamilelikte cocuk dogduktan sonra sorun yasayan oldumu