Prensesselif geçen hafta kontrole gittik 37 haftalığız bu arada kilosu 3300 dedi doktorumuz biraz iri dedi var mı bizim gibi olan kafa yapısı iri olduğu için normal doğumda zor olur dedi ben hep normal istiyorum tabi sağlık icin ne gerekliyse o olur 😐
Esraorhan Prensesselif bende 35 +3 de 2900 Dü ve kafası iri dedi, daha da büyürse senşn için sıkıntılı olur doğurması dedi, ne kendimi ne de çocupu riske atamam, zaten hala dönmedi de, bakalım hayırlısı 🤲
Selinsakkk Prensesselif 37+1 de gittiğimizde 3584 dü kg su, ama daha beklersen normal doğumu 4 ün üstünde doğar zorunlu sezeryan olabilirsin demişlerdi bende hiç riske atmadım 11 mayısta 38+5 de isteğe bağlı sezeryan oldum 3670 doğdu oğlum şimdi 1 haftalık olduk bile 🙏
Selimberfin Benmde oğluşum 36+3 te 3.151 di cnm normal bence haftaya persembeye kontrole gidicem 38 oluyorm ozamn merk ediyorm bende ne kadar olmustur diye
Tugceonal Prensesselif 37+3 de 3,625 gramdı . Normal doğum uygun dedi doktor . Şimdi 38 haftalığız haftaya randevum var eğer bebek yine kiloluysa tekrar bakacak sezaryena da karar verebilir