musti28 Zaman geçmiyor ya Doğumdan korkmuyorum hiç aklıma bile gelmiyor ama zaman durdu sanki😞uyuyamıyorum huzursuz bacak sendromu yüzünden ilk başlarda mide bulantısı şimdi bacaklarım ağrılarım 😏 kızlar siz ne durumdasınız ?
Denizler musti28 benimde mide yanması 32hafta da bebeğim çok hareketliydi ama 33+1olduk hareketleri çok yavaşladı normal mi acaba
Zlhb musti28 ya valla bana pandemi çıktı çıkalı o kadar hızlı geçti ki zaman geçmesini istemiyorum resmen 100 küsür günlerdeydik 49 kalmış yani hızlı geçti bu iki ay😣
Hayraz musti28 31 hafta ve ayak ağrısından kendimi balkondan atacak duruma geliyorum. Tansiyon şeker karaciğer emzimleri yüksek kaşıntı.. hepsi için ilaç kullanıyorum. Gece uyuyamiyorum ayaklarım yanıyor gece gündüz.. nasıl geçer bu yanma ne yapabilirim.
Aysessss musti28 zaman gecmiyor, ben izmirde oturuyorum, yaniyor burasiiii cok fenayim ya 🙈 32 bitti bizim de daha 1,5-2 ay var 🤪 baska bi skntm yok. Agirlastigimi hissediyorum, penguene gibiyim iyce ama agrim sizim yok cok sukur. sadece sicak asiri sicak
musti28 Denizler aynen cnm hareketleri eskisine göre yavaşladı o sağlam tekmeler arada bir dönme hareketi halini aldı normal bence artık büyüdüler içimize sığmıyorlar ☺️
Zlhb Zlhb ay 48 miş🙊 ağrılar çok zorluyor elbette birde sıcaklar bastırdı ama virüs bitmeden doğmasını istemiyorum resmen😭
musti28 Zlhb en büyük hayalimdi yaza geliyor bebek cicilerimi giyip hamileliğimin tadını çıkarıp gezerim Doğuma kadar diyordum 😞 eve kapandık ya
zumra2020 Yaa bende 36+4 oldum ama bu bacak agrisi beni de öldürecek. Gece yine yatırmadı kalcamdan tum bacağıma bir ağrı yayılıyordu. Nasıl oluyor bu huzursuz bacak sendromu😔
musti28 zumra2020 sabahları yok gece yatınca sürekli bacaklarımı ayaklarımı hareket ettirme isteği ağrı sızlama 😞 Artık ayakta uyur oldum
zumra2020 musti28 bende de hep bi dümdüz tutma isteği oluyor böyle bir tahtaya bağlasam da hic bukulmese diyorum. Dizimi büktükçe ağrıyordu artık gece kalcama bacağıma vura vura bir hal oldum
Zlhb musti28 aynen eşime diyordum eve falan kapanamam doğumdan sonrasa gezcem her gün diye al sen misin gezcem diyen
musti28 Denizler evet az hareket ediyor eskisine göre baktım içim rahat etmeyecek gibiyse ılık suyu karnıma tutup duş alıyorum sol tarafıma uzanıyorum
musti28 Hayraz hiç sorma cnm yaz kış çorap takıntısı olan ben ayağımdan eksik etmezdim bırak çorabı buz dolabı na sokasım geliyor ayaklarımı 😞
Hayraz musti28 soğuk su torbası yaptım bu gece ama ayak altına tuttum üstü yandı işte koydum alt yandı velhasıl günlerde geçmiyor bi an önce geçsin istiyorum