rabnaz6822 Benin sabah gelmişti o günde doktor randevum vardı doktora söyledim nisan değil dedi ntsye baktı sancı da yok eve yolladı aksama sancılarım başladı eğer özele gidiyorsaniz doktorunuza söyleyin belli olmaz Doğum hemen de başlar bi kaç güne de ntsde baksinlar sancılarınıza