Çarşamba günü yatışım yapıldı çarşambaya kadar asla ama asla en ufak sancım belirtim nişanım yoktu 😂 çok hararetli olmama rağmen. doktorum da artık gel suni sancı verelim dedi sabah 6:30 kahvaltımı yaptım 7.30 da hastaneye vardık yatış işlemlerim yapıldı ve saat 08:00 da suni sancı almaya başladım. bu arada hastaneye yatışım 1 cm ile yapıldı. Bir iki saate kadar sancılarım başladı artık, AA sancı bumuymuş dedim yani o derece 😂 adet sancılarım da hep ağır geçerdi onun gibi hissettim en başlarda.yanım da sadece eşimi istedim kimseye tahammülüm yoktu. 10 saat sancı çektim. 10 saatte eşim suquat yaptırdı, yürüdük ,sıcak su ile vücuda destek derken ara da bir doktorum gelip alttan muane ediyordu. beni asıl mahf eden de alttan muaneydi çok canım yandı odaya gelirken ağlıyordum her seferin de 😬 10 saat doldu doktorum sonuna kadar normal doğumcudur ben de öyleydim.doktorum geldi son muanemi etti ve beni üzen haberi verdi. - canım üzgünüm bebeğin kafası şişmeye başlamış 10 saatte sadece ama sadece açılman 4.5 olmuş 5 bile değil çok acı çekiyorsun 8 e kadar daha bekleyelim istersen ama direk ameliyathaneye de alabiliriz dedi. Ben de eşimle konuştum eşim en başından beri sezeryan ol kurtul acı çekme derdi. Ben her seferin de itiraz ettim bi süre daha acı çektim ama artık ağlamaktan sesim kısıldı eşim de en son bana bağırdı.-benim ciğerim yanıyor acı çekme artık dedi kafa mı bi çevirdim Kocacım ağlıyor 😳😳 ilk kez gördüm sarıldım tamam dedim kabul ettim. sezeryandan aşırı korkan biriydim. sonra doktora haber verdik hazırlıklar oldu beni götürdüler ve 1.5 saat sonra uyanmışım 🙈 bünyem çok düşük benim 3 saat sonra da narkozun etkisinden çıkmışım o sürede çok ağlamışım çok acım vardı mahf oldum 2 gün hastanede kaldık. Şimdi meleğim ile evdeyiz. ama ben hala ne yatıyorum ne kalkıyorum mahf oldum acıdan ve ayaklarım tüm bedenim hamilelikte şişmedi ama o hastane sürecin de poğaça oldu onlar inerse ve acım azalırsa mutlu bir anne olucam 😂 rabbim herkese kolay doğum nasip etsin evlat güzel bişey çok güzel 👍🏻 🙈