Arkadaşlar ben 24+4 oldum . Öğretmenim çalışıyorum bilmiyorum belki başka hamile arkadaşlarım bu haftada daha zorlanmıyorlardır ancak ben çok zorlanmaya başladım .10 kilo aldım 65 im şuan hiç 65 kıloyu görmedim vücudum isyan ediyor ayaklarım şiş yürürken topuklarıma baskı yapıyor . Daha 34 . Haftaya kadar çalışmayı düşünüyordum nasıl olcak böyle kara kara düşünür oldum . Eve geldiğimde de dinlenemiyorum bulaşık, çamaşır ,yemek