Tuni_ Doktorum bir ay önce en geç 18 doğurursun söylemişti ama hiç bir belirti yok🤐 beklemek bi yana “ daha doğurmadın mı?” sorusunu duymakdan yoruldum
Pinar_93 Tuni_ canım bende 39+6 oldum , nerdeyse dünden beri sancım var aha bugün doğurdum diyorum ama bir şey yok 😂
Glsm3553 Aysegul300818190288 karnin yukarda olmasi dogumun yaklasmadigi anlamina gelmiyormus benimde oyle cunku 40 haftaligiz bekliyoruz
Tuni_ Aysegul300818190288 bana doktorum 37 ci haftada indiğini söylemişti ama banada pek aşağıda gibi gelmiyor
Aysegul300818190288 Glsm3553 evet öyle diolar aslında ama doktorda bu kadar yukaridayken sezaryen yaparım dio Çarşamba tekrar kontrolüm var bakalım🙈
Tuni_ Pinar_93 bazen bir az sancı gelince aha diyorum geliyor ama nerde uyuyunca geçiyor😂 hepimiz sağlıkla kovuşalım insAllah 🤲♥️