Asena_06 Kızlar 39 haftalik olduk hala tık yok .ne inatçı çıktı bu mayis bebekleri gelmek istemiyorlar 😂😂😂
5858g Ysmn1 sizin yine acıklığınız varmış bende 38+2 yim ama hiç açıklık yok 😊 cuma günü çatı muayenesi falan yaptı doktorum bebeğin kafası oldukça yukarda geç gelicek gibi görünüyor dedi çömel kalk yürüyüş yap ve pilatese başla dedi
Asena_06 hilal_yener inşallah sağlıcakla atlatırsınız şimdiden allah analı babalı büyütsün inşallah rabbim 🤲❤😍
Asena_06 Ireemm_ ayy inşallah önce suyum gelir diye dua ediyorum sürekli sanki o zaman daha rahat olacakmışım gibi 😂😂
Asena_06 Glsm3553 benim 36 haftamda sancim vardı o zaman yapmışlardı acilmam yoktu ama sancı olunca bakıyorlar sanırım sonra hiç bakmadilar🤔😁
Aysekmn Asena_06 bugün tam 40 haftalık olduk gece dualar ettim de yattım bugün gelsin diye ama hala bı işaret yok nişan su sancı hiç bişey yok yarın kontrol var bu gece de gelmezse içerisi rahat geldi heralde bebişlere 😄
Asena_06 Aysekmn sorma mesken tuttular çıkmak istemiyorlar bende hergun dua ediyorum önce sinyal ver sonra gel diye 😂🤭🤭
Aysekmn Asena_06 inşallah bir an önce gelirler de sağ salim kavuşuruz o değil biraz kilolu bebeğim kilodan doguramicam diye korkuyorum 😄
Kbraozak Asena_06 yok en ufacık vır belirti bile yok içerde keyfi yerinde herhalde hiç gelesi yok 39bitti artık nasıl olucak heycanlabekliyoruz👼
Mihray Asena_06 ayy nasıl dua öyle o 😅 suyuyla birlikte daha kolay doğarmış bebek diğer türlü kuru doğum diyorlar herhalde mantıken de suyla fışt diye kayar gelir 😂