Aynı konuyu bende dün açmıştım seyirmeler, pıt pıtlar hissediyorum diye.. bazısı daha küçük hissetmessin dedi.. bazısı da olabilir bebek hareketi dedi.. gaz problemim de var aslında tam ayırt da edemiyorum 🙄 senin tam olarak nasıl canım gaz problemin var mi