Funda6034 inanın bende duyduklarımla biliyorum insallah doğum iznine yakın daha net öğrenirim idari işlerle konuşmadım daha, adalet başkanlığında çalışıyorum, sgkda kuzenim de doğum parası alamadı çok cüzzi bişey yatmış zaten maaşımız tam yattığı İçin demişti kalemden bi arkadaşta aynı şekilde, bende kendi kurumum adına alamadığımızı düşünüyorum, zaten her ay maaş yatacağı İçin de o tarz bi beklentim yok hayırlısı