e-soylu benim daha rapor icin erken ama size birşey sorayim 1 yil içinde 90 gün sigortanın yatması lazimmis ya hani , ben suan ucretsiz izindeyim 1 aylik, 1 haziranda isbasi yapacam.etkiler mi dogum parami ve izne ayrılmadan son 3 ay cok onemli eksiksiz yatmasi lazım sigortanın dediler doğru mu